طراحی وب سایت

نوشته شده توسط Super User on . ارسال از : بلاگ

اگر شما به دنبال یک شرکت طراحی وب سایت سایت خوب هستید تا یک طراحی سایت حرفه ایی را اجرا کند باید بگوییم که ما انتخاب خوبی هستیم.
ما در آرنانت خود را وقف این کرده ایم تا بهترین تجربه کاربری ، خلاق ترین محصول ممکن و جذاب ترین محتوا را برای مشتریان خود ایجاد کنیم.
مهم نیست که اندازه شرکت شما چقدر است. اگر می خواهید در بازار امروزی به رقابت بپردازید و تفاوتی در جهان پیرامون خود ایجاد کنید. یک طراحی وب سایت حرفه ایی حیاتی است. هویت آنلاین شما یکی از با ارزش ترین دارایی های شماست. و ما یک شرکت طراحی وب حرفه ایی هستیم.
زیرا می دانیم که چطور مخاطبین وب سایت شما را راضی نگه داریم. تک تک طراحی سایت هایی که ما انجام می دهیم مختص آن برند، شرکت ، و یا وب سایت شخصی طراحی و اجرا شده است.


شرکت طراحی وب سایت حرفه ایی پیشنهاد های خاص و خلاقانه ایی با اهداف و ارزش های شما ارائه می دهد. چیزی که در آرنانت خواهید دید. هدف ما این است تا به روز ترین تکنولوژی روز دنیا با ظاهری زیبا و کارایی بالا را به مشتریان خود ارائه دهیم. زیرا ما می خواهیم در طراحی وب خود بهترین خدمات را به مشتریان خاص آرنانت بدهیم. شرکت آرنانت توسط حرفه ایی های این صنعت همیشه جزو یکی از برترین های شرکت طراحی وب بوده است. این جایی بس خرسندی است اما بهترین نشانه برای موفقیت ما مشتریانی است که از کارکردن با ما رضایت دارند.

مقر اصلی شرکت آرنانت در تهران می باشد و بهترین طراحان وب سایت در استخدام این شرکت می باشند. در آرنانت ما بهترین طراحان را با شناسایی قابلیت هایشان در پروژه های منحصر به فرد شما می گذاریم. این متخصصین طراحی وب با دقت شروع به طراحی وبسایت شما می کنند که با ارزش های سازمانی شما تطابق داشته باشد تا بتواند وب سایتی باشد که مخاطبان شما از آن انتظار دارند.

طراحی وب سایت با آرنانت همه با پنل مدیریت می باشند. کاربر پسند هستند و نگهداری آن ها بسیار ساده است. ما با پشتیانی ویژه و رایگان خود کاری می کنیم تا شما همیشه ما را در کنار خود حس کنید. ما همیشه مشتریان خود را در درجه اول اهمیت قرار می دهیم. و همیشه با طراحی سایت سریع رضایت مشتریان خود را به دست می آوریم.
هدف ما این است که به شما طراحی سایت حرفه ایی بدهیم بهتراز آن چه که فکر می کرده اید. و باید به اطلاعتان برسانیم که ما هرروز و هر روز به این هدف می رسیم.


پس دیگر چرا صبر کنید؟ همین امروز با سفارش طراحی سایت خودتان . به ما اجازه دهید یک وب سایت با کیفیت تقدیم حضورتان کنیم.
نمشي , adidas bold age leggings girls dance studio - تسوق تشكيلة اديداس اوريجينالز للأطفال مع تخفيضات 25 - 75% أونلاين في السعودية | Nike Dunk Low Pro SB 304292 - 102 White Black Trail End Brown Sneakers – Ietp - nike sb mogan mid 2 white laces for sale in ohio

طراحی فروشگاه اینترنتی

نوشته شده توسط Super User on . ارسال از : بلاگ

طراحی فروشگاه اینترنتی شکلی از تجارت الکترونیک است که به مشتریان اجازه می دهد کالا و یا خدمات را به صورت مستقیم با استفاده از یک مرورگر از طریق اینترنت از فروشنده خریداری کند. از اسم های مترادف آن در انگلیسی می توان به Online Shopping , E-Shop , Online Store , Web Shop اشاره کرد.
همچنین تجارت الکترونیک موبایل یا همان M-Commerce شامل خرید از یک خرده فروش در بستر اینترنت بوسیله یک وب سایت بهینه شده برای موبایل و یا یک برنامه موبایل می باشد.
فروشگاه آنلاین تداعی کننده خرید فیزیکی کالا یا خدمات در یک مرکز خرید بزرگ است. این فرمایند معروف به B2C می باشد یعنی رابطه مشتری با کسب و کار به صورت مستقیم (Business To Customer) البته در صورتی که در فروشگاه رابطه یک کسب و کار با یک کسب کار دیگه در میان باشد آن را B2B می نامیم (Business To Business) از معروف ترین فروشگاه های B2B می توان به وب سایت Alibaba.com , Amazon, Ebay اشاره کرد.

ما در آرنانت فکر می کنیم بیشتر کاربران توجه ویژه ای به فروشگاه های آنلاین دارند نه فقط به خاطر راحتی استفاده از آن بلکه به خاطر انتخاب وسیع. قیمت رقابتی ، و دریافت حجم بالایی از اطلاعات در مورد کالای مورد علاقه شان که کمک می کند بتوانند محصول بهتری را بنا بر نیاز خود انتخاب کنند.
ما به عنوان شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی توجه ویژه ایی به بحث تاثیر اطلاعات خوب و کافی یک محصول در فروش آن داریم. در مقایسه با یک فروشگاه فیزیکی قرار دادن مشتری در معرض اطلاعات اضافی همچون محصولات و یا خدمات مشابه و جایگزین های خوب و خواص خاص آن محصول پیشرفت چشمگیری دارد.
باید بدانید که طراحی فروشگاه اینترنتی فقط یک فروشگاه با ظاهر زیبا نیست. بلکه ما در آرنانت فکر می کنیم باید یک رابطه قوی با مشتری ساخت تا بتوانید از کنار آن ایجاد درآمد کنید. اغلب کسب و کار ها در تلاشند تا یک فروشگاه آنلاین را راه اندازی کنند . بی آن که آن را درک کنند و یا یک مدل کسب و کار قوی از قبل طراحی کنند. ممکن است حتی فروشگاه آنلاینی طراحی شود که فرهنگ سازمانی در آن اعمال شود و هویت برند در آن القاء شده باشد اما نتواند انتظارات کاربران را برطرف کند. گروه طراحی آرنانت بر این عقیده است که طراحی کاربر محور یکی از اصول موفقیت ساخت فروشگاه اینترنتی است. درک این که کاربر چه می خواهد و چه نیازی دارد حیاتی است. و نگه داشتن قول و قراری که در فروشگاه آنلاین گذاشته می شود یکی از دلایلی است که کاری می کند که کاربر باز به فروشگاه شما باز گردد.
نیاز های کاربران شبیه به هم نیست. سن ، جنسیت ، تجربه و فرهنگ همه مهم هستند. کاربرانی با تجربه آنلاین بیشتر روی متغیر هایی که به صورت مستقیم روی یک وظیفه خاص می چرخد تمرکز دارند. اما کاربران تازه کار بیشتر در درک محتوا و اطلاعات تمرکز دارد.
صاحبان کسب و کار باید بدانند که فروش محصولات به صورت آنلاین کار ساده ایی نیست و باید حجم قابل توجه ایی زمان و پول را برای طراحی ، گسترش فروشگاه آنلاین ، تست و خطا ، و نگهداری فروشگاه آنلاین اشون بکنند. این جمله واقعا درست است که می گوید از دست دادن مشتری خیلی راحت تر از به دست آوردن اون است.


این را باید بدانید که حتی بزرگترین و موفقترین فروشگاه های اینترنتی نیز اگر صادق نباشند، به ایمیل ها در زمان مناسب پاسخ ندهند و مشتریان را از مشکلات آگاه نسازند ممکن است شکست بخورند. برای این دلایل است که ما در آرنانت قبل ازساخت و طراحی فروشگاه اینترنتی انتظارات کاربران نهایی را بررسی و تحلیل می کنیم.

رابط کاربری:
مهمترین عاملی که مشخص می کند کاربر به فروشگاه آنلاین شما باز می گردد یا خیر راحتی استفاده و طراحی کاربر پسند آن است. تست کاربرد پذیری نیز یکی از موارد مهم برای پیدا کردن مشکلات و ارتقاء وب سایت می باشد. روش های ارزیابی کاربرد پذیری ارزیابی اکتشافی، خرید شناختی، و آزمایش کاربر می باشد. که هر کدام شامل یک سری تکنیک به خصوص می باشند که تاکید بر جوانب مختلف تجربه کاربری دارند. مزایای یک طراحی فروشگاه آنلاین

در دسترس بودن فروشگاه آنلاین :


فروشگاه های آنلاین معمولا به صورت 24 ساعته باز هستند و بسیاری از مشتریان در خانه و محل کار به آن دسترسی دارند. خیلی از افراد حتی در کافه ها و یا دانشگاه ها نیز اقدام به خرید از فروشگاه های اینترنتی می کنند . در مقایسه با فروشگاه فیزیکی که نیازمند سفر به محل فروشگاه می باشد و حتی باید در طی یک سری ساعات روز مراجعه شود.

اطلاعات و نظر دهی کاربران در طراحی فروشگاه اینترنتی :


همه فروشگاه های اینترنتی باید محصولات را به همراه متن ، عکس و فایل های چند رسانه ایی توصیف کنند. دقیقا مانند این که در فروشگاه واقعی محصول واقعی قابل بازبینی از نزدیک می باشد. که ممکن تست ماشین ، سایز و دیگر راه های بازبینی محصول باشد. بعضی از فروشگاه ها اجازه می دهند که کاربران در مورد محصولات نظر بدهند و یا به آن ها امتیاز بدهند . در حال حاضر یک سری سایت های بازبینی محصول وجود دارد که کاربران در مورد محصولات مختلف نظرشان را بیان می کنند. که این سایت ها گستره انتخاب کاربران را وسیع تر و هوشمندانه کرده اند. طبق همین نظریه است که فروشگاه اینترنتی دیجی کالا را به مشهور ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل کرده است.

قیمت و انتخاب در خرید و فروش آنلاین :

یکی از قابلیت های خوب جهت طراحی فروشگاه آنلاین این است که کاربران سریعا می توانند دنبال کالای مورد نظر خودشون با مارک ها و تولید کننده های متنوع بگردند. همچنین با استفاده از قابلیت جستجو به صورت قیمت در فروشگاه می توان محصولاتی با قیمت مد نظر پیدا کرد.

تاثیر نظرات کاربران در رفتار مشتریان فروشگاه اینترنتی

یکی از بهترین مزایای طراحی فروشگاه آنلاین توانایی خواندن نظرات دیگر کاربران ، متخصصین و یا خریداران قبلی آن محصول خاص است. کمپانی نایلسن در مارچ 2010 یکی تحقیق رو بر روی بیش از 27 هزار کاربر اینترنت در سراسر دنیا از بیشتر از 55 بازار متخلف شمال آسیا ، اروپا ، خاور میانه ، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی انجام داد تا به این سوال ها پاسخ دهد.

1- مصرف کنندگان چطور آنلاین خرید می کنند؟

2- چه چیز های رو می خواهند آنلاین خرید کنند؟

3- چگونه از صفحات متخلف فروشگاه های آنلاین استفاده می کنند؟

و همچنین تاثیر شبکه های اجتماعی و دیگر فاکتور ها در این که مشتریان چگونه می خواهند پولشان را در محصولات و خدمات آنلاین خرج کنند. با توجه به این تحقیق نظرات کاربران در بخض محصولات الکترونیکی شامل دستگاه های پخش فیلم و DVD ، گوشی تلفن همراه ، کنسول های بازی و .... 57% بخش نظرات در مورد ماشین 45% و بخص نظرات کاربران در مورد نرم افزار های متخلف 37% نقش بسیار مهمی را در تاثیر گذاری در ترقیت آن ها به خرید ایفاء می کنند.
علاوه بر این 40% از خریداران فروشگاه های آنلاین خاطر نشان شدند که اون ها حاضر به خرید هیچ گونه محصولات الکترونیکی بدون خواندن نظرات دیگر کاربران نیستند. تاثیر شبکه های اجتماعی را هم نباید در خرید آنلاین از فروشگاهی اینترنتی دست کم گرفت. پیش بینی می شود که در آینده بیش از 90% همه خرید های اینترنتی به نوعی تاثیر گیری از شبکه های اجتماعی باشد.
طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ایی در شرکت آرنانت دارای قابلیت های پیشفرض زیر می باشد
  1. تعداد نامحدود شاخه ها و زیر شاخه ها
  2. تعداد نامحدود محصولات
  3. روشهای پرداخت مختلف
  4. استفاده از URL های آشنا (Friendly URLs / Permalinks)
  5. بهینه سازی جهت موتورهای جستجو (SEO)
  6. تعیین سطوح دسترسی کاربران به بخش مدیریت (ACL) و اعمال آن به کاربران
  7. استفاده از رمزگذاری SSL
  8. قالب گرافیکی، کاملا قابل تغییر
  9. تعداد نامحدود ارز
  10. تعداد نامحدود زبانها و گویشها
  11. سیستم مدیریت محتوا
  12. مدیریت انبار
  13. برنامه وفادار سازی مشتریان
  14. برنامه ی بازاریابی
  15. قراردادن مشتریان در گروههای مختلف، و اعمال مقادیر مختلف تخفیف به هر گروه
  16. فروش ویژه (تخفیف و کوپن های تخفیف)
  17. فروش خدمات و محصولات مجازی (فایل)
  18. تعیین مالیات براساس استان، کشور، هردو، مناطق جغرافیایی یا بدون مالیات
  19. استخراج تماسهای خبرنامه، جهت ارسال نامه های گروهی
  20. تعداد نامحدود تصاویر برای هر محصول، تغییر اندازه ی خودکار و بهینه سازی تصویر
  21. تعداد نامحدود خصوصیات محصولات
  22. ایجاد لیست های انتخاب ویژگی محصولات، و تغییر قیمت و وزن محصول، بسته به ویژگیهای انتخاب شده
  23. نظرات کاربران در مورد محصولات
  24. امکان عضویت و مشترک شدن مشتریان

  25. به همراه قابلیت های نرم افزار اندرویدی شامل :
  26. جستوجو برای محصولات ضروری بر اساس ID, SKU یا Name
  27. قابلیت دریافت کردن اطلاعیه ها با دستورات از پیش تعیین شده در طول دوره های زمانی مختلف
  28. قابلیت مشاهده اطلاعیه برای مشتری و سفارش های جدید و عوض کردن وضعیت سفارش
  29. مشاهده مشتری های ثبت نامی در طول روز، هفته، ماه، سال و دوره زمانی های دلخواه
  30. نمایش آمار هوشمندانه فروشگاه با استفاده از نمودارهای مختلف
  31. قابلیت پشتیبانی از اسکنر بارکد برای رهگیری محصولات
  32. قابلیت کنترل بر روی اطلاعات چندین فروشگاه
برای گرفتن قیمت و دیگر امکانات طراحی حرفه ایی فروشگاه اینترنتی با ما تماس بگیرید.
shock drop air force 1 full uv reactive | SBD - 100 Release Date - nike lebron ambassador 7 360 2017 edition appraise Tech Grey CT8527 - nike lunar woven chukka rainbow color wheel drive

خدمات ویدیو مارکتینگ آرنانت در طراحی و ساخت ویدئو های آنلاین

نوشته شده توسط Super User on . ارسال از : بلاگ

فیلم و ویدئو مارکتینگ دیگر یک تفریح نیست و با سرعت در حال تغییر به تبدیل شدن به یک رسانه قدرتمند بازاریابی اینترنتی برای تعامل با مشتریان است. هر روز میلیون ها فیلم به اینترنت اضافه می شوند و این تاثیر عمیقی بر رفتار بازار و مصرف کنندگان می گذارد. می خواهید بدانید که چرا ویدئو مارکتینگ انقدر پر اهمیت است؟ و چرا شما باید این رسانه را به عنوان یک استراتژی بازاریابی خود قرار بدهید؟
ویدیو مارکتینگ انقدر پر اهمیت است؟ و چرا شما باید این رسانه ویدیو مارکتینگ را به عنوان یک استراتژی بازاریابی خود قرار بدهید؟


1- ویدئو مارکتینگ باحال و پر است از اطلاعات.


ساخت ویدئو و فیلم تجاری کمک می کند که مردم با برند شما تعامل بیشتری داشته باشند . مخصوصا وقتی که یک مقدار شوخی را در برنامه ویدیو مارکتینگ خود اضافه می کنید. با ویدیو مارکتینگ شما می توانید ویژگی های منحصر به فرد خودتون را به همراه هویت برند خودتون نشان بدهید. این همیشه خوبه که با حفظ جذابیت به مردم سریعا اطلاعاتی که نیاز دارند داده شود. ویدئو مارکتینگ یک راه خوب برای این کار است.


2- ویدیو مارکتینگ مشتریان شما را سرگرم نگه می دارند.


به جای نوشتن صفحاتی از متن ، ویدئو مارکتینگ این قابلیت را به شما می دهد تا بتوانید به صورت بصری در وقت کمتر به توضیح دادن محصولات و خدمات خود بپردازید. این یک فرصت عالیست تا بتوانید یک چیزی بسازید تا مشتریان شما را سرگرم نگه دارد پس آنان می توانند بیشتر و بیشتر در مورد کمپانی شما اطلاعات کسب کنند.


3- متقاعد کردن مردم با ویدیو و ویدئو مارکتینگ آسان تر است.


این که شما در مورد محصولتان مقاله ای بنویسید و از کسی بخواهید که محصول شما را بخرد خیلی متفاوت است تا این که محصول شما را در عمل ببیند. با استفاده از ویدیو مارکتینگ شما این فرصت را خواهید داشت تا خدمات و محصول خود را به صورت کامل نشان دهید. بهترین کار این است که نشان دهیم که چرا مردم باید به جای استفاده از خدمات و کالای رقبا از محصولات شما استفاده کنند. و باید نشان دهید که چطور این محصولات یا خدمات شما زندگی را برای آن ها زیبا تر می کند.


4- این قدرت را خواهید داشت تا با ویدئو مارکتینگ پیام خود را به همگان برسانید.


با تشکر از کامپیوتر ها و موبایل ها و تبلیت ها ، قدرت گوگل ، و خلق سایت هایی مثل یوتیوب و آپارات. انتظار میرود تا مردم این قابلیت را داشته باشند تا هر اطلاعاتی را در هر جا و هر زمان که بخواهند قابل دسترس برایشان باشد. پس با در دسترس قرار دادن ویدئو و فیلم خودتان بدون در نظر گرفتن این که مشتریان شما واقعا کجا هستند وبا ایجاد یک کانال عالی در شبکه یوتیوب و یا آپارات به صورت رسمی و شرکتی می توانید فیلم های مربوط به شرکت خودتان را آپلود کنید. به وبسایت خودتون یک فیلم اضافه کنید. حتی تبلیغاتی کلیکی بر پایه فیلم انجام دهید . با اشتراک این ویدئو و فیلم خودتان می توانید مطمئن شوید که هر زمان و هر جا ، اطلاعات شما در معرض مشتریان شما خواهد بود.


5- افراد تصمیم گیرنده زمان کافی برای خواندن متن های طولانی را ندارند.


واقعا یک مقدار سخت که باور کنیم. اما حقیقت دارد. افراد تصمیم گیرنده در بیشتر شرکت ها وقت خواندن صدها کاتالوگی که به صورت روزانه به دفتر آن ها ارسال می شود را ندارند . و یا وقت کافی برای گشتن در صفحه های متن های طولانی وب سایت ها را نخواهند داشت. آن ها می خواهند که اطلاعات شما را در کمتر از 2 دقیقه زیر دستان خودشان داشته باشند. ویدئو مارکتینگ این اجازه را به شما خواهد داد که بتوانید با سرعت بالا با مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنید. کسانی که اگر این نبود ممکن بود هیچ وقت با شما تماس نگیرند. در پایان یادتان باشد . لازم نیست فیلم فرایند ویدیو مارکتینگ شما یک فیلم خیلی خیلی عالی هالیوودی باشد . فقط مهم است که پیغام شما به مشتریان درست و در زمان درست برسد.



خوب شما همه دلایل پیشنهادی شرکت آرنانت برای استفاده از خدمات ویدئو مارکتینگ را خواندید. و دانستید که چرا ویدیو مارکتینگ انقدر در استراتژی بازاریابی آنلاین مهم است. پس دیگر چرا صبر می کنید؟ شما فقط یک تماس با ما فاصله دارید تا ما به شما کمک کنیم تا بتوانید در این کمپین بازاریابی اینترنتی خودتان موفق شوید.

در آخر می توانید کانال رسمی ویدیو مارکتینگ شرکت آرنانت در آپارات را مشاهده نمایید. <br/ > کانال بازاریابی ویدئویی آرنانت
shock drop air force 1 full uv reactive | Latest Nike Air Force 1 Shadow Trainer Releases & Instant Drops , IetpShops , nike tiempo leather turf 2010

طراحی وب سایت شخصی

نوشته شده توسط Super User on . ارسال از : بلاگ

طراحی صفحه وب سایت شخصیصفحات وب شخصی صفحاتی هستند که توسط افراد به خصوصی ساخته می شوند و به جای اطلاعات شرکتی دارای اطلاعات فردی هستند. صفحات شخصی در درجه اول برای مقاصد اطلاع رسانی ، آموزنده یا سرگرمی استفاده می شود. اما همچنین می تواند برای بازاریابی شخصی ، حرفه ایی ، شبکه های اجتماعی ، و یا بیان رزومه یک فرد نیز ساخته و طراحی شود.
معمولا صفحات وب شخصی دارای یک صفحه اصلی می باشند غنی از رزومه فرد ، خانواده ، سرگرمی ها ، شجره نامه خانوادگی ، نظرات کاربران ، مجلات آنلاین و خاطرات ، و یا دیگر مطالب نوشته شده به دست صاحب وب سایت . همچنین گاهی در طراحی سایت از کلیپ های صوتی ، فیلم ، عکس و یا دیگر منابع اطلاعاتی مرتبط با شخص نیز استفاده می شود صفحات وب سایت های شخصی از سال 1995 که اکثر شرکت های خدماتی اینترنتی در آمریکا علاوه بر خدمات اینترنت خدماتی نیز تحت عنوان ایجاد صفحات وب سایت شخصی نیز ارائه می دادند آغاز شد . که در واقع بخشی بود از زیر مجموعه ارائه خدمات اتصال به اینترنت.
همچنین خدمات مجانی هاستینگ نیز همانند Geocities شروع به ایجاد فضا برای ساخت صفحات وب شخصی کردند که این خدمات معمولا شامل مدیریت وب سایت و یک سری کد های از پیش تعیین شده بود تا کاربر بتواند سریعا وب سایت شخصی خود را طراحی و راه اندازی کند.

در اوایل سال 2000 با اوج گرفتن فعالیت های وبلاگ نویسان تب ایجاد صفحات شخصی قوت گرفت. در همان سال بود که حضور آنلاین با شدت گرفتن شبکه های اجتماعی راحت تر شد. با ترکیدن حباب داتکام شرکت های اینترنتی نیز ارائه خدمات به صورت صفحات وب سایت شخصی را قطع کردند و شرکت های دیگری تحت عنوان شرکت های ارائه دهنده خدمات هاستینگ ایجاد شد. . اما همچنان با این حال خیلی از دانشگاه های بزرگ و شرکت های تلویزیونی اقدام به ایجاد صفحات وب سایت شخصی برای اساتید دانشگاه و یا مجریان تلویزیونی خود کردند. بساری از افراد طراحی سایت شخصی را به عنوان یک ابزار رسانه ایی برای بیان ایده ها و خلاقیت های خودشون در نظر دارند . که در صورت نبود این رسانه هیچ کس نمی توانست آن ها را ببیند. البته باید گفت صفحات وب سایت شخصی هزینه طراحی و نگهداری دارند که افراد می توانند برای حضور در فضای اینترنت اقدام به ایجاد صفحات شخصی در شبکه اجتماعی کنند. که البته معایب خاص خود را دارد . برای مثال به خوبی نمی توان بر روی بازاریابی آنلاین آن کار کرد و یا عده زیادی از افراد ممکن است برای خواندن اطلاعات شخصی افراد حاضر به ایجاد یک اکانت برای وارد شدن به آن شبکه اجتماعی خاص نداشته باشند.

طراحی وب سایت صفحات شخصی مزایای بسیاری دارد. زیرا با توجه به این که هزینه طراحی سایت و نگهداری را خود شخص پرداخت می کند پس تبلیغات آزار دهنده برای کاربر نخواهد داشت. همچنین صفحات وب شخصی با توجه به خاصیت طراحی که دارند در کل اینترنت قابل جستجو و خوانده شدن هستند. همانطور که گفته شد طراحی وب سایت شخصی می تواند جهت بازاریابی شخصی و فردی استفاده شود و یک ابزار رسانه ایی پر قدرت جهت دستیابی سریع به اطلاعات باشد. صفحات وب شخصی می تواند ابزاری باشد که افراد غریبه نیز از سایت شما بازدید کنند. باید بدانید که صفحات وب سایت شخصی یک هویت آنلاین برای شما می باشد. بسیاری از افراد تمایل دارند که تنها با ایجاد صفحاتی در شبکه های اجتماعی هویت آنلاین خودشان را شکل دهند اما باید بدانید که بیشتر شبکه های اجتماعی قوانین دست و پا گیر خودشان را دارند برای مثال یک سری از این شبکه ها قوانین پاک کردن اطللاعات خاص خود را دارند که حتی کاربران از آن آگاه نیستند و یا مقدار اطلاعاتی که کاربر توانایی آپلود دارد بسیار پایین است . همچنین هر نوع اطلاعاتی مانند نوع پسوند فایل و یا حجم فایل قابلیت آپلود در شبکه های اجتماعی را ندارند.

این درحالی است که طراحی صفحات وب سایت شخصی با تمام امکانات قابلیت هر نوع تغییری را بنا بر در خواست فرد دارد. همانطور که می دانید بیشتر افراد مشهور صفحات وب شخصی دارند که به صورت حرفه ایی طراحی می شود و بیانگر موضع فرد در مورد یک موضوع خاص و یا اخبار رسمی در مورد فعالیت های آن فرد می باشد. که این نکته حائز اهمیت است که صفحه وب سایت شخصی تفاوت بسیاری با وب سایتی دارد که توسط طرفداران آن فرد اداره می شود و آن فرد مشهور دسترسی مستقیم به اطلاعات آن سایت ندارد.
این طور صفحات وب سایت شخصی تحت عنوان وب سایت های رسمی و یا همان Official Website یاد می شود که این وب سایت و محتوای آن توسط خود فرد و یا بیشتر با کمک حرفه ایی یک شرکت طراحی وب اداره می شود .


شرکت آرنانت ارائه دهنده خدمات حرفه ای طراحی صفحات وب سایت شخصی با ارائه راهکارهای بازاریابی آنلاین می تواند شما را در یافتن یک هویت آنلاین مستقل و قوی یاری کند. با ما تماس بگیرید.
nike-air-force-1-shadow-lucky-charms-dj5197-100-date-sortie | nike air force 1 6 inch boot forged iron - 150 - Cheap Air Jordan 1 Mid GS “Holiday” White/Black - Roma Green - University Red 2021 For Sale DM1208

ضمیمه های زوو

on . ارسال از : بلاگ

ZOO is a flexible and powerful content application builder to manage your content

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Oakley MOD5 MIPS SNOW HELMET – ADULT - SneakersbeShops | Nike Air VaporMax for Men & Women - nike free tr fit squiggle shoes - IetpShops - Buy Online

درباره ما

آرنانت نام اختصاری شرکت آیسان رایانه نوین ایرانیان ( به اختصار آرنا ) می باشد . همچنین خواندن آرنا با کسره (Arena) معنی آریایی نژاد را نیز همراه خود یدک می کشد. آیسان نیز به عنوان کلمه اول شرکت به معنی مثل ماه و همین طور دارای گذشته ایی درخشان در فرهنگ های لغت معنی شده است.

شرکت آرنانت علاوه بر انجام پروژه های زود بازده و کوتاه مدت اقدام به ایجاد تیم های پژوهشی داخلی کرده که منجر به خلق محصولاتی مبتنی بر فناوری اطلاعات گردیده است. هدف تیم ما این است که با نام بردن از آرنانت کیفیت و رضایت در ذهن مشتریان ما تداعی کننده باشد.ما مشتریان خود را معرفان خود می دانیم پس همیشه رضایت آنها را در نظر می گیریم.