طراحی سایت شرکتی

نوشته شده توسط Super User on . ارسال از : بدون مجموعه

 

8 دلیل که چرا کسب و کار و شرکت شما به یک طراحی وب سایت حرفه ایی نیاز دارد.




مثل هر کدام از صاحبان کسب و کار های کوچک ، شما ممکن فکر کنید طراحی یک وب سایت شرکتی به درد شما نمی خورد و یا طراحی سایت در بودجه شما نمی گنجد. حتی ممکن است که فکر کنید که حالا که شما از کامپیوتر زیاد استفاده نمیکنید پس مشتریان احتمالی شما نیز از کامپیوتر استفاده نخواهند کرد. این مسائل در فکر شما کاملا غیر واقعی هستند
حال ما می خواهیم بدون در نظر گرفتن اندازه شرکت شما 8 دلیل برای این که شرکت شما نیاز به یک طراحی وب سایت حرفه ایی دارد را بگوییم .


1- شرکت شما با داشتن یک طراحی سایت خوب اعتبار بیشتری را جذب خواهد کرد.


امروزه مشتریان بیشتر و بیشتر از اینترنت برای جستجوی محسولات و یا خدمات مورد نیاز خود استفاده می کنند. کسب و کار کوچک و یا بزرگ با داشتن یک وب سایت اعتبار بیشتری کسب خواهند کرد. در غیر این صورت مشتریان بالقوه شما جذب شرکت هایی می شوند که یک وب سایت خوب دارند. اگر شما هم اکنون یک وب سایت دارید که ساخت آن توسط خودتان بوده یا این که یکی از دوستان فامیل طراحی کرده. با سفارش طراحی سایت حرفه ایی، تصویر کسب و کار شما نیز در ذهن مخاطبان اتان به یک تصویر حرفه ایی تبدیل خواهد شد. برای کسب و کار هایی که تازه کار هستند نیز یک ابزار فوق العاده خواهد بود . زیرا شما یک مسیر ارتباطی فوق العاده برای تبلیغ محصول و یا خدمات خود خواهید داشت.

2- طراحی وب سایت پول بیشتری را برای شرکت شما پس انداز می کند.


به عنوان صاحب یک کسب و کار ممکن فکر کنید شما نمی توانید هزینه زیادی برای طراحی سایت پرداخت کنید. اما با توجه به هزینه ها و بازدهی تبلیغات سنتی مثل روزنامه ، تلوویزیون و .... تبلیغات آنلاین به نسبت هزینه کمتر و بازدهی بالاتری دارند. زمانی که شما بازار هدف خودتان را مشخص کردید. می توانید با استفاده از یک طراحی وب سایت به این بازار دسترسی پیدا کنید. طراحی وب سایت یک راه مقرون به صرفه جهت تبلیغ و گسترش وب سایت شماست.


3- روشی برای آگاه کردن مشتریان توسط طراحی سایت شرکت

به وب سایت خود به دید یک بروشور و کاتالوگ آنلاین نگاه کنید. این خیلی آسان تر ، راحت تر و سریع تر است تا اطلاعات محصولات و خدمات خودتون رو در سایت به روز کنید تا نسبت به کاتالوگ فیزیکی . شما با استفاده از سایت خودتان می توانید یک راه عالی جهت آگاهی مشتریان از خدمات و محصولاتتان پیدا کنید. رویداد خاصی دارد یا در بازه خاصی مثلا روز پدر تخفیف خاصی را در نظر گرفته اید ؟ یا این که خدمات جدیدی دارید؟ خلاف این که کاتالوگ محصولات و خدمات شما که پرینت گرفته شده قدیمی هستند. وب سایت شما می تواند اطلاعات جاری و اخبار به روز را برای کاربران فراهم کند.


4- با طراحی سایت ، شرکت شما همیشه در دسترس است.

وب سایت به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته برای مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه شما در دسترس خواهند بود. فراهم کردن اطلاعات و نظرات کارشناسی خوب برای وقتی که شرکت و یا مغازه شما بسته است . کمک شایانی به حذب مشتریان خواهد کرد. با سبک زندگی شلوغ امروز، داشتن وب سایت یک نکته قوی برای تحت تاثیر قرار دادن بر روی فروش شده است.


5- طراحی سایت شرکت حرفه ایی برای یک بازار بزرگتر

مهم نیست که شما در حال ارائه محصول و یا خدمات هستید. وب سایت شما یک مکان دوم جهت فروش محصولاتتان است. به عنوان یک راه کار تجارت الکترونیک یک وب سایت مکانی عالی برای فروش محصولات در یک بازار بزرگ است. حتی ارائه خدمات نیز می تواند به صورت جهانی مطرح شود. فکر می کنید که شما نمی توانید محصولاتتان را آنلاین بفروشید؟ دوباره فکر کنید. این یادتان باشد که در حال حاضر حتی ماشین ها و خانه ها هم به صورت آنلاین فروش می روند.


6- وب سایت یک رسانه جهت نشان دادن محصولات و خدمات شماست.


مهم نیست شغلی که هستین چیه. وب سایت محلیست عالی برای نشان دادن خدمات و محصولاتتان. با قرار دادن یک گالری عکس و یا رزومه کاری به همراه یک سری نظرات در مورد شغل اتان می توانید نشان بدهید که چه چیزی شما را میان رقبا خاص می کند.

7- با طراحی سایت شما وقت بیشتری برای خودتان می خرید.


فراهم کردن اطلاعات برای مشتریان زمان میگیرد. مهم نیست که این کار از طریق تماس تلفنی ، چهره به چهره ویا بروشور باشد و یا حتی ارسال ایمیل. با کاتالوگ آلنین شما می توانید اطلاعات شما می توانید اطلاعات زیادی در مورد محصولات و خدماتتان فراهم کنید. زمانی که طراحی سایت شما به اتمام رسید و سایت شما بر روی سرور آپلود شد. به صورت بی نهایت برای مشتریان شما در دسترس خواهد بود و زمان بیشتری برای شما می خرد.و حدس بزنید زمان بیشتر یعنی چه؟ زمان بیشتر یعنی پول بیشتر.


8- طراحی یک سایت شرکتی خدمات بهتری به مشتریان ارائه می دهد


شاید شما محصولات مطابق با محیط زیست می فروشید و یا شاید شما یک حسابدار هستید که می خواهید به مشتریان خودتون نحوه ساده کردن نگه داشتن حساب مشتریان خودتون رو آموزش دهید. با فراهم کردن صفحه ایی تحت عنوان سوالات متداول ، اضافه کردن مقاله و یا تعامل پرسش پاسخی با مشتریان خودتون می توانید آن ها را از آخرین احوال خودتان آگاه سازید.
چه راهی بهتر از آن که با اشتراک اطلاعات خودتان یک ارزش برای مشتریان خود ایجاد کنید.
shock drop air force 1 full uv reactive | nike sb dunk high premium red velvet dress shoes - 134 Air Jordan 1 High OG "University Blue" 2021 For Sale - 555088

طراحی وب سایت مدرسه و آموزشگاه

نوشته شده توسط Super User on . ارسال از : بدون مجموعه

طراحی وب سایت مدرسه که این نوع طراحی وب سایت برای آموزشگاه و یا مدرسه یک وب سایت مدرسه حرفه ایی ، طراحی ، ساخته و اجرا می شود. خیلی از وب سایت های مدارس خاصیت های به خصوص خودشان را دارند ما با استفاده از سابقه و استفاده از معلمان یک راهنما را ایجاد کرده ایم تا مدارس و آموزشگاه ها بتوانند بهترین و مفید ترین وب سایت آموزشگاه را داشته باشند.

ویژگی های وب سایت مدرسه


وب سایت مدرسه یک ابزار ارتباطی بین مدرسه و جامعه می باشد. و می تواند به دور ترین نقاط دسترسی داشته باشد. یک وب سایت مدرسه ممکن است توسط گروه های مختلفی از مردم مورد استفاده قرار گیرد. که این شامل کارکنان مدرسه ، والدین ، دانش آموزان و دانشجویان ، جامعه ، حتی افرادی که قبلا دانش آموز و یا دانشجوی موسسه بوده اند. و هر کس دیگه ایی که به صورت بالقوه درخواست ارتباط با آن مدرسه خاص و یا آموزشگاه را دارد. سیستم طراحی وب سایت آموزشگاه ما با استفاده از بازخورد از اساتید طراحی و اجرا می شود تا بالا ترین راندمان کاری را داشته باشد. آموزش طراحی وب سایت مدرسه در مدرسه شما بعد از این که طراحی های اولیه به اتمام رسید و تست های اولیه انجام شد. زمانی را خواهیم گذاشت تا به شما و کارمندان آموزشگاه و یا مدرسه اتان استفاده از سیستم آموزش داده شود. این آموزش ها شامل اضافه کردن محتوا و این که چطور می توانیم وب سایت را به روز نگه داریم خواهد بود. ما همچنین با گرفتن فایل های پشتیان از وب سایت شما به صورت روزانه ، هفتگی و ماهیانه خطر از دست رفتن اطلاعات مهم آموزشگاه شما را به حداقل می رسانیم.

قابلیت های طراحی وب سایت آموزشگاه


ما با استفاده از طراحی یک سیستم فوق العاده کاربردی و کامل که با استفاده از آن قادر هستید به مدیریت مدارس ، معلمان ، دانش آموزان و اولیای دانش آموزان بپردازید. این سیستم قادر است با ارائه کنترل پنل کاربری به معلمان ، دانش آموزان و اولیای دانش آموز امکانات فراوانی را برای هر یک از آن ها فراهم نماید. از امکانات اصلی طراحی وب سایت مدرسه و مدرسه می توان به جستجوی پیشرفته در هر مکان ، قابلیت ایجاد نمونه سوالات ، طراحی کاربر پسند سایت همراه با نسخه موبایل و تبلت اشاره کرد.

برخی از امکانات طراحی وب سایت مدارس

  • مدیریت دانش آموزان و گروه بندی آن ها
  • افزودن / ویرایش / حذف دانش آموزان
  • نمایش پروفایل دانش آموزان
  • مدیریت حساب کاربری معلمان
  • مدیریت اولیا دانش آموز
  • مدیریت امتحانات و نتایج
  • مدیریت پرداخت های دانش آموزان
  • سیستم مدیریت نسخه پشتیبان سایت
  • سیستم مدیریت زبان سایت
  • و امکانات فراوان دیگر

امکانات اساتید (دبیران) :

  • مدیریت دانش آموزان
  • نمایش پروفایل دانش آموزان
  • مدیریت نمران و امتحانات دانش آموزان
  • مدیریت دسته بندی (کلاس بندی) دانش آموزان
  • مدیریت کتابخانه و کتاب ها
  • مدیریت پروفایل شخصی معلم
  • و امکانات فراوان دیگر

امکانات دانش آموز :

  • نمایش پروفایل معلم
  • نمایش ساعت های تشکیل کلاس ها
  • نمایش صورت حساب ها و پرداخت ها
  • قابلیت پرداخت آنلاین یا آفلاین
  • مشاهده وضعیت سیستم حمل و نقل مدرسه
  • نمایش وقایع مدرسه
  • و امکانات دیگر

امکانات ولی دانش آموز :

  • نمایش پروفایل معلم
  • قابلیت مشاهده نمرات و نتایج امتحانات فرزندان
  • قابلیت پرداخت وجه به صورت آنلاین یا آفلاین
  • مشاهده وضعیت سیستم حمل و نقل مدرسه
  • و امکانات فراوان دیگر
برای سفارش طرحی وب سایت و دیگر امکانات آن با ما تماس بگیرید.
nike-dunk-low-coast-uncl | Nike Air Jordan 1 "Black/Pink" Release Date , IicfShops , maroon and silver nike shox women outlet

بهینه سازی موتور های جستجو

نوشته شده توسط Super User on . ارسال از : بدون مجموعه

بهینه سازی موتورهای جستجوگر چیست؟

SEO یا همان search engine optimization فرایندی است که در آن قابلیت دیده شدن یک وب سایت و یا یک صفحه به خصوص وب در نتایج عادی و ارگانیک موتور های جستجو بهبود می یابد. منظور از نتایج عادی نتایجی است که صاحب و دارنده وب سایت پولی برای نشان دادن بهتر نتایج به موتور های جستجو پرداخت نکرده است.
به طور کلی نتایجی که اول نشان داده می شود یا همان هایی که دارای رتبه بالا تری هستند و سایت هایی که بیشتر در نتایج موتور های جستجو نشان داده می شوند. مطمئنا بازدید کننده بیشتری از موتور های جستجو جذب می کنند. بهینه سازی موتور های جستجو ممکن است که قسمت های مختلفی را در بر گیرد. شامل بهینه سازی عکس ، جستجو محلی ، بهینه سازی ویدئو که در ویدئو مارکتینگ یکی از مسائل کلیدی است ، بهینه سازی برای اطلاعات صنعتی ، آکادمیک ، اخبار ، اطلاعات خاص شامل یک رویداد خاص ، شماره پرواز ، دستور غذا و غیره ... می باشد.

به عنوان استراتژی بازاریابی آنلاین ، بهینه سازی موتور های جستجو شامل این می شود که موتورهای جستجو چطور کار می کنند ، چه افرادی در موتورهای جستجو دنبال ما هستند ، جمله مورد جستجو چیست و کلمات کلیدی بازار ما کدام ها هستند؟ و در نهایت کدام موتور جستجو معروف هست که توسط مخاطبین ما نسبت به بقیه ترجیح داده می شود؟ بهینه سازی موتور های ممکن است شامل تغییرات در محتوای وب سایت ها ، کد های HTML و نوشتن کدهایی باشد که هم بتواند ارتباط با کلمات خاصی برقرار کند و هم بتواند مشکلاتی که موتور های جستجو در فهرست کردن وب سایت ها دارند برطرف کند. همچنین ارتقاء یک وب سایت برای افزایش backlink ها یا لینک هایی که به وب سایت شما می شوند نیز جزو یکی از اصول بهینه سازی موتور های جستجو می باشد.
گاهی اوقات نیز از SEO با عنوان Seach Engine Optimizers نیز یاد می شود . یعنی افرادی که خدمات بهینه سازی موتورهای جستجو را انجام می دهند.


ما در آرنانت چه کمکی به شما می توانیم بکنیم؟
1- ما با ترکیب طراحی وب سایت ، ویدئو مارکتینگ ، بهینه سازی موتورهای جستجوگر و بازاریابی آنلاین حضور قوی برند شما را در اینترنت تضمین می کنیم.

2- ما به مشتریانمان کمک می کنیم تا ترافیک وب را جذب کنند تا آن ها نیز بتوانند بازدیدکنندگان سایت را به مشتریانی وفادار تبدیل کنند.

3- ما خدماتی منحصر به فرد هر برند ارائه می دهیم. برای این که ما به برند شما علاقه مندیم.
خدمات "شخصی سازی شده " بهینه سازی موتور های جستجو گوگل به صورت منحصر به فرد برای برند و وب سایت شما طراحی می شود. هر کدام از مشتریان ما یک رسید استراتژی بازاریابی آنلاین توسط آرنانت دریافت می کنند. تا بتوانند در سریع ترین زمان ممکن به اهداف برند خودشان برسند.

4- آن چیزی که مردم می خواهند به آن ها بدهید.موتورهای جستجو ابزاری عالی برای بازاریابی هستند زیرا موتور های جستجو طوری طراحی شده اند تا دقیقا آن چیزی که مردم به دنبالش هستند را نشان بدهند.

5- یک خدمات واقعی بهینه سازی موتور های جستجو با تحقیقات کلمات کلیدی بر اساس برند شما ، مشتریان و رقبای شما شروع می شود .

6- کسب و کار شما اهدافی دارد . ما در آرنانت کمک می کنیم در بازاریابی آنلاین به آن ها برسید.

7- باید بدانید ترافیک بالا و رتبه بالا بودن بدون تبدیل آن به فروش و کسب در آمد بی ارزش است. ما مطمئن می شویم که کاربران شما مسیری درست را طی می کنند تا بتوانند منجر به کسب در آمد و بازگشت سرمایه شما شوند.

8- یادتان باشد شما تنها 5 ثانیه فرصت دارید تا یک تاثیر اولیه عالی را در مخاطبین خود ایجاد کنید. شما باید با مشتریان خود سریعا ارتباط برقرار کنید. این در حالیست که باید همه آن چیزی که موتور های جستجو از شما خواسته اند در آن سایت موجود باشد.

9- مهم نیست که ما داریم برای شما یک فروشگاه اینترنتی طراحی می کنیم یا یک طراحی وب سایت شخصی یا یک اپلیکیشن موبایل ، شما همیشه می توانید مطمئن باشید که بهترین و جدید ترین طراحی روی برند شما انجام خواهد شد.

10- همچنین ما به شما کمک می کنیم که تا با ترکیب تبلیغات کلیکی گوگل در بازاریابی آنلاین خودتان موج جدیدی از مشتریان درآمد زا و با کیفیت را به سایت خودتان اضافه کنید.


همین حالا با ما تماس بگیرید و استراتژی بازاریابی آنلاین خود را دریافت کنید.
boohoo , Womens & Mens Clothes , Shop Online Fashion | Nike Air VaporMax for Men & Women - nike free tr fit squiggle shoes - IetpShops - Buy Online

توییتر

on . ارسال از : بدون مجموعه

The Widgetkit Twitter module is the neatest way to display tweets directly on your website. All displayed tweets get cached so they show up super fast, even if Twitter is not available.

Features

  • Filter tweets by hashtags, words, from users, to users, referencing users
  • Block tweets using a blacklist
  • Tweets are cached for high performance
  • Tweets show up even if Twitter is not available
  • 3 different styles to show your tweets
  • Responsive design to fit all device resolutions
  • Built with HTML5 using article and time elements
  • Works with Joomla and WordPress

How To Use

Create a Twitter module in Joomla or a Twitter widget in WordPress and publish it in a module position. A lot of options are available to choose which tweets you want to show.

For example you can show only tweets from a specific user or tweets that contain a certain hash-tag or a specific word. All options can be combined. To filter by more than one word or user use a space between them. For example: yootheme joomla.

Oakley MOD5 MIPS SNOW HELMET – ADULT - SneakersbeShops | SBD - 100 Release Date - nike free hyperfeel cheap women boots shoes sale Tech Grey CT8527 - lunar glides by nike cleats for sale on craigslist

تم های قالب

on . ارسال از : بدون مجموعه

This is the Master theme of our fast and slick Warp theme framework! It is optimized and streamlined to serve as a blueprint to build your own custom themes.

The Master theme takes full advantage of all the latest Warp6 features like a completely responsive layout, semantic HTML5 markup, a nice and clean administration UI and much more.

Read more

FW0663 - adidas samba ireland live score last night - adidas Futurenatural Shoes Vivid Red Mens | Nike Air Force 1 Shadow Black Friday Sale , IetpShops , nike tiempo leather turf 2010

مقالات دیگر...

درباره ما

آرنانت نام اختصاری شرکت آیسان رایانه نوین ایرانیان ( به اختصار آرنا ) می باشد . همچنین خواندن آرنا با کسره (Arena) معنی آریایی نژاد را نیز همراه خود یدک می کشد. آیسان نیز به عنوان کلمه اول شرکت به معنی مثل ماه و همین طور دارای گذشته ایی درخشان در فرهنگ های لغت معنی شده است.

شرکت آرنانت علاوه بر انجام پروژه های زود بازده و کوتاه مدت اقدام به ایجاد تیم های پژوهشی داخلی کرده که منجر به خلق محصولاتی مبتنی بر فناوری اطلاعات گردیده است. هدف تیم ما این است که با نام بردن از آرنانت کیفیت و رضایت در ذهن مشتریان ما تداعی کننده باشد.ما مشتریان خود را معرفان خود می دانیم پس همیشه رضایت آنها را در نظر می گیریم.